www.hranaservice.si
Naslov za dostavo?
Moje naročilo ni bilo dostavljeno

Naročilo ni bilo dostavljeno zaradi dveh razlogov.

  • Restavracija je prejela vaše naročilo vendar ga ni dostavila. V tem primeru je v sistemu razvidno, da je restavracija prejela naročilo vendar ga ni pripravila oziroma dostavila. V tem primeru se obrnite na restavracijo. Prosimo vas da o tem obvestite turdi službo za podporo strankam, katera bo zadevo pregledala in ustrezno ukrepala.

HranaService.si nima vpliva na dostavo, vendar kljub temu pričakujemo da bo restavracija skrbno obravnavala vsako naročilo ter o morebitnih spremebah obvestila stranko. V priemru, da to ni veljalo za vas prostimo o tem obvestite službo za podporo strankam.

  • Restavracija ni na voljo. Žal ima restavracija težave s povezavo z našo storitvijo. V primeru, da je vaše anročilo preklicano, vas bo služba za podporo strankam poskušala kontaktirati po telefonu. Če bo pri tem neuspešna vas bomo obvestili preko e-pošte.

Zato je zelo pomembo, da pri naročilu navedete pravo telefonsko številko in elektronski naslov.

Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Kaj se zgodi po oddaji naročila?

Naročilo vstopi v naš sistem in se posreduje neposredno restavraciji. 

Ko vašo naročilo prispe do restavracije ta začne z pripravo naročila. HranaService.si je odgovoren samo za posredovanje naročila, ne pa za končno izvedbo (storitev, kakovost in dostava).

Če je restavracija zaprta in nam tega odgovorna oseba ni pravočasno sporočila Vas bo HranaService.si čimprej o tem obvestila. Prvo vas bomo poskušali kontaktirati preko telefona, ki ste ga navedli na naročilu. Če to ne bo uspešno vas bomo obvestili po elektronski pošti.

Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Koliko časa bom čakal/-a na naročilo?

Povprečen čas dostave je 45 - 60 minut. Čas dostave se lahko razlikuje od restavracije do restavracije.

HranaService.si ne mora vplivati na čas odstave. Prav tako ne prevzena nobene odgovornosti za dobavne roke. 

V primeru večjih zamud, vas restavracija oziroma njihova dostavna služba običajno kontaktira. V primeru, da je bilo vaše naročilo dostavljeno z veliko zamudo ali pa sploh ne priporočamo, da se obrnete direktno na restavracijo. Lahko pa kontaktirate tudi našo službo za podporo strankam in z veseljem vam bomo asistirali.

Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Stroški dostave

Restavracije imajo določeno ceno dostavne, katere so vam tudi prikazane pred oddajo naročila. Restavracija ne sme zaračunavati drugačnih ali višjih storškov dostave kot je navedeno.

HranaService.si nima vpliva na višino stroškov dostave. 

Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Dostavna območja

Vsaka restavracija sama določa na katera območja bo dostavljala.

Se v vašem mestu ne prikazuje noben ponudnik? Priporočite nam vašo najljubšo restavracijo in potrudili se bomo, da jo bomo dodali k svoji ponudbi.

Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Moje naročilo je bilo dostavljeno prepozno

Najprej se obrnite na restavracijo in njihovo dostavno službo. Restavracija je odgovorna za pripravo in dostavo vašega naročila. HranaService.si samo posreduje naročilo, zato prevzema sodgovornost le za. pravilen prenos vašega naročila.

V primeru, da ne morete vstopiti v stik s ponudnikom prosimo kontaktirajte službo za pomoč uporabnikom.

Kontakt

Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
V restavraciji so zamešali moje naročilo / dostavljeni so mi bili napačni artikli

Prosimo, da se obrnete na ponudnika in jih prosite, da vam dostavijo manjkajoče artikle oz. porpavijo naročilo na drug način. Zato obvezno hranite potrditveno e-poštno sporočilo, saj lahko samo na podlagi tega zahtevate reklamacijo.

Če artikel ni bil dostavljen ampak je že bil plačan preko spleta, se prosim obrnite na službo za podporo strankam, katera bo prevzela postopek. 

Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Prenosi za restavracije
Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.