www.hranaservice.si
Naslov za dostavo?
Spremenjen vrstni red
V tem primeru vas prosimo, da se obrnete na restavracijo. Restavracijo lahko dobite na telefonski številki, navedeni v potrditvenem e-poštnem sporočilu. Ker restavracija vaše naročilo začne pripravljati takoj po prejemu vašega naročila, vašega naročila preko HranaService.si žal ni mogoče spremeniti.

Ste naročilo že olačali preko spleta? Potem priporočamo, da naročilo prekličete in nato naročite znova. V tem primeru ne pozabite stopiti v stik s službo za podporo strankam, da bomo lahko že plačani znesek nakazali nazaj na vaš račun.
Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Postopek naročila
Hrano lahko prek HranaService.si naročite v 4 preprostih korakih:
1. korak: Vnesite poštno številko, na katerega naj bo dostava.

2. korak: Izberite restavracijo. S pomočjo kategorij lahko filtrirate ponudbe restavracij.

3. korak: Če želite naročiti izdelek, preprosto kliknite znak plus za izdelek. Takoj, ko ste izbrali, kliknite gumb 'Naroči'.

4. korak: Tukaj vnesete svoje podatke o dostavi, na katere mora dostavna služba dostaviti vaše naročilo. Naročilo lahko potrdite s ponovnim klikom na 'Naročilo'. Za kakršna koli vprašanja vedno navedite telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi. Naročila brez veljavne telefonske številke lahko restavracija prekliče.

Takoj ko potrdite naročilo, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo s številko naročila. To sporočilo hranite za morebitna vprašanja.
Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Preklic naročila
Če želite preklicati naročilo, se čim prej obrnite na dostavno službo. Telefonsko številko najdete v potrditvenem e-poštnem sporočilu. Preklic prek HranaService.si ni vedno mogoč, saj je o odpovedi treba takoj obvestiti restavracijo.

Če ste naročilo plačali prek spleta, se čim prej obrnite na našo službo za stranke. Nato se bomo obrnili na dostavno službo, da preverimo odpoved. Takoj ko bomo to storili, bomo takoj rezervirali znesek, ki ste ga že plačali.
Ta postopek lahko traja največ 10 dni, odvisno od načina plačila.
Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Potrdilo naročila
Po potrditvi naročila boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo, ki bo poslano na elektronski naslov, ki ste ga navedli. Prosimo, hranite to e-pošto za kakršna koli vprašanja ali komentarje. Če ste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo, je HranaService.si odgovoren za zagotovitev uspešnega posredovanja vašega naročila restavraciji.
Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Nisem prejel potrditvenega e-poštnega sporočila
Če ste po oddaji naročila prejeli številko naročila, je vaše naročilo prispelo na HranaService.si Če potrditvenega e-poštnega sporočila niste prejeli, prosim preverite datoteko z neželeno pošto/spam.

Če niste prejeli številke naročila, priporočamo, da se obrnete na našo službo za podporo strankam, da lahko preverite stanje svojega naročila. V tem primeru navedite, kateri e-poštni naslov ste navedli in iz katere restavracije ste naročili.
Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.
Kako lahko unovčim bon?
Bone lahko unovčite v koraku 4 postopka naročila. Če za podrobnosti naročila kliknete "Dodaj kupon", se odpre okno, v katerem lahko vnesete kodo kupona. Vrednost kupona se bo nadomestila s celotnim zneskom vašega naročila. Bone lahko unovčite samo v povezavi s spletnim plačilom. Zneski se ne izplačujejo v gotovini.
Wurde Deine Frage nicht beantwortet? Nimm dann bitte Kontakt mit unserem Kundenservice auf.